Bestyrelse
Miljøpunkt Østerbro er en selvejende fond, med en bestyrelse bestående af frivillige borgere og repræsentanter fra foreninger på Østerbro. Bestyrelsen forestår ledelsen og organiseringen af miljøpunktets aktiviteter.
Er du interesseret i at blive medlem af Miljøpunk Østerbros bestyrelse, kan du stille op til valg på miljøpunktets årsmøde.
Årsmødet afholdes typisk i marts måned. Det vil fremgå på hjemmesiden, når tiden nærmer sig.
Miljøpunkt Østerbros bestyrelse består af:
Joánnes Jørgen Gaard
Formand
Repræsentant for borgerne
Mette Mertz
Næstformand
Repræsentant for borgerne
Mahela Nillson
Repræsentant for Borgerrepræsentationen
Jens Peter Mortensen
Repræsentant for borgerne
Annagrethe Ottovar
Repræsentant for Grøn Hverdag / Grønne familier
Torkil Groving
Repræsentant for Østerbro Lokalråd
Janne Foghmar
Repræsentant for borgerne
Ali Jamili
Repræsentant for borgerne
Birgitte Hoffmann
Repræsentant for borgerne
Thomas Behrenth Jensen
Repræsentant for borgerne
Ebbe Schultze
Repræsentant for borgerne
Anna Dyhr
Repræsentant for borgerne
Nyhedsbrev
Modtag nyheder om grønne projekter og tiltag på Østerbro direkte i din indbakke ca. en gang om måneden
Seneste nyt
Tips til sommerferien i dit lokale hood
4. juni 2026 | Artikel, Nyhed, Tema, Uncategorized
Gå på jagt i byens spisekammer
2. juni 2026 | Artikel, Bynatur og klimasikring, Guide
Ny grøn oase foran Kildevæld Kulturcenter
2. juni 2026 | Artikel, Bynatur og klimasikring, Nyhed
Kom til Østerbro weekend 6.-7. juni
27. maj 2026 | Arrangement, Nyhed




